Eu iubesc bicicleta

La Iaşi se închiriază iarăşi biciclete.Centrul de închiriere este chiar vis-a-vis de intrarea în Parcul Expoziţiei. Nu mai staţi pe gânduri, luaţi-vă ceva de hidratare cu voi, buletinul, trei lei (sau mai mulţi, dacă vreţi să vă plimbaţi mai multe ore - plăteşti trei lei ora). Ah, sigur că vă sunaţi un prieten bun ca să vă însoţească. Dacă nu ştie încă să meargă pe bicicletă, îl învăţaţi şi, astfel, faceţi şi o faptă bună.

Eu am fost cu Nico. Timp de o oră ne-am plimbat pe dealul Copoului. Ne-a ajuns, aşa, pentru încălzire.

Câteva lucruri pe care le puteţi face pe biclă:

  • vă puneţi gândurile în ordine;
  • recuperaţi bârfe, poveşti şi amintiri;
  • faceţi mişcare;
  • faceţi planuri.


Neapărat să vă luaţi ceva de notat. Vă vin multe idei, pentru că se oxigenează creierul într-un mod plăcut şi curge inspiraţia.

Eu bicicleta!
Hai să biciclim!






Comentarii