Aquarius Center din Câmpulung Moldovenesc, un loc al Cleopatrelor

Ştiu, îmi veţi spune că voi nu daţi pe nimic marea, Vama Veche, Mamaia sau Costineştiul. La fiecare, în dependenţă de buzunar şi... caracter. Ştiu, nici eu nu dădeam cinci zile de stat la mare pe altceva. Acuma le dau şi le dau chiar şi pe câteva ore de stat la Câmpulung Moldovenesc. Tot ce înseamnă munţii, oraşul, apropiata şi minunata Sadova sau Rarăul. Toate într-un loc. Mai e ceva la Câmpulung Moldovenesc. Se numeşte Aquarius Center. De fapt, e un loc rupt un pic de realitate, în care găseşti un club select (poate fi considerat şi de fiţe sau doar cu bun gust), piscină cu terasă, teren de fotbal şi de tenis, spa, saloane de înfrumuseţare şi cei mai primitori oameni. De fapt, ca să fiu cârcotaşă un pic, am să vă spun că aici am văzut cele mai multe Cleopatre posibile. Doamne şi domnişoare frumoase, de ziceai că s-a rupt graniţa Rusiei şi au năpustit toate la Câmpulung.

Dacă mai ajung în această vară la Aquarius Center, cu siguranţă nu ratez şansa de a mă bucura pe deplin de bucuriile Cleopatrei. Acuma vă spui şi vă arătai ce am văzut, aşa, pe deasupra pentru că nu am avut timp să caut eu fiecare colţisor de rai moldovenesc în detaliu.

Blogaţilor, le recomand acest loc, nu neapărat datorită concursului fain, dar merită.

Galerie foto, câte un pic:
(asfinţitul de pe terasă, terasa de jos, terenurile de sport şi interior music lounge)
























Comentarii

  1. Am fost duminca 26.10.2015. Apa este murdara... pe luciul apei, in lumina sorelui se pot vedea plutind fire de par, piele moarta, e un strat de murdarie la suprafata; apa din piscina arata ca apa de dupa o baie la cada. Jacuzi nu merge, sauna e setata la o temperatura joasa, cand arunci apa pe pietre nu se evapora toata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu