Bicicleta îmi schimbă stilul de viaţă

... în mai bine!

Mi-am cumpărat o prietenă. Faceţi cunoştinţă: ea este Coco
Bicicleta din gama Scirocco

Are cadru din oţel, e alb-albastră şi pedale grăsune. Mi-e prietenă bună de câteva zile pentru că economisesc banii pe care îi dădeam pe biletele de tramvai şi pentru că mă simt bine făcând mişcare într-un mod plăcut. Am început să fac turul Iaşului pe două roţi, iar căldura este mai uşor de suportat aşa decât în tramvaiele care nu au nicio aerisire. 

Iaşul pe două roţi e şi frumos şi urât

De vreo trei zile am făcut traseele Palat- Podu Roş- Alexandru cel Bun- Dacia, Dacia- Alexandru cel Bun- Ştefan cel Mare şi am câteva neplăceri. Mă lovesc mereu de porţiuni de drum care nu au treceri în pantă, adică bordurile sunt lăsate înalte şi trebuie să iei bicla în braţe ca să mergi mai departe. Locurile de parcare pentru biciclete sunt puţine, dar le voi mai căuta- cele mai multe locuri cu astfel de locuri amenajate sunt supermarketurile. Din categoria lucrurilor bune care ţi se întâmplă mergând pe două roţi prin Iaşi ar fi răcoarea ce-ţi mai mângâie faţa din când în când, bucuria de a traversa parcurile micuţe cu umbră, bucuria străzilor libere în weekend, învăţarea pe parcurs a regulilor de circulaţie. Locul meu preferat în weekend pentru biciclit lejer rămâne strada Ştefan cel Mare, care este închisă circulaţiei rutiere în zilele de sărbătoare şi în weekend- un lucru bun de tot. 

De reţinut pe două roţi

Nu uita să îţi iei surse de hidratare când pleci la drum. Fă-ţi un traseu în minte ca să nu ajungi în locuri greu de atacat pe două roţi (cum ar fi zona din spatele Pieţei Alexandru). Asigură-te că ai la tine lanţul antifurt şi că funcţionează bine frânele. Eu am şi frână de picior, care îmi este mult mai utilă şi mai uşor de utilizat- probabil mi-a rămas în obişnuinţă de la bicicletele ruseşti pe care le-am încercat în copilărie.

Galerie foto:






Comentarii

Trimiteți un comentariu