Rodia tratează

Rodiile nu sunt fructe :).

Rodiile sunt nişte adunături de seminţe foarte ingenios chinuite în coaja lor complicată. Probabil au fost şi ele chinuite la facerea lumii şi a lucrurilor, la fel ca broaştele ţestoase. Rodiile sunt nelipsite în Iran, de exemplu, pentru că de acolo provin. Luna noiembrie este considerată luna rodiilor la Teheran. Am răsfoit motoarele de căutare şi am ales din rezultatele primite câteva informaţii care să alcătuiască o mică pagină modernă de enciclopedie despre RODII.


  • Cum se desface corect o RODIE:


Recunosc, nu desfăceam corect rodiile, dar de-acu îmi va fi şi mai uşor s-o fac, mai ales că nu voi risca să-mi pătez rochiţele cu suc de rodii.


  • La ce sunt bune rodiile (un fel de tratament)- un articol de pe dietsinreview.com. Aici veţi vedea că rodia este un tratament şi pentru cancer. 




  • Cum au folosit rodia producătorii de produse de îngrijire a părului de la Garnier:



Or mai fi, cu siguranţă, întrebuinţări ale rodiei, dar vă las să descoperiţi singuri şi să mă anunţaţi. Eu merg să-mi cumpăr niscaiva rodii pentru sufleţel. A propos, preţul lor acum e între 5 şi 7 lei per kg.



Comentarii