Examenele mele sunt bune

După o cafea foarte tare simt că aş putea muta munţii. Şi ce dacă alţii spun că sunt dependentă? Păi, nu e mai bine să fii dependent şi fericit decît altfel?

Sesiune uşoară s-avem
Bun. Am de făcut proiecte destul de interesante pentru prima mea sesiune de la master. Ca să recunosc, sunt proiecte cool, care ne permit să fim pe cît de creativi putem. Problema noastră este că suntem leneşi şi lăsăm totul pe ultima sută de metri. Clişeu, vezi? Iată ce înseamnă să fii leneş. Să te acapareze clişeele şi să faci orice altceva, numai nu ceea ce arde.

Am trecut printr-un examen la Filosofia Creaţiei şi a fost cel mai mişto examen ever. Am stat, ce-i drept, cinci ore, dar a meritat.
Casa Universitarilor deja mi se părea drăguţă, iar totul în jur conta pentru energia mea. Am înţeles că a fi profesor este o calitate prea rară şi că dacă eşti altfel poţi rezona cu tinerii tăi mai mult decît ai face-o citindu-le plicticoşenii. Le admiri orice doză de încercare, atît.

Aşadar, covorul roşu pentru oamenii care sunt profesori fără să ştie.

Dacă mi se desprinde tasta P de pe tastatură e semn de ceva? :)

Comentarii