Prieteni?

Mai întreabă-ţi prietenii ce fac. Deranjează-i. Insistă. Insistă cu drag şi spor. Nu-i lăsa să-ţi piardă imaginea. Hai, fă un experiment şi trimite-le un SMS, un mail trăsnit sau, pur şi simplu, întreabă-i pe net ce fac. Aşa, tam-nisam.

Eu fac asta şi am şi prieteni (nu mulţi), care-mi răspund cu aceeşi monedă. Silvie, să crezi, da.

Dacă primiţi de la anumiţi prieteni răspunsuri de genul bine, mai insistaţi. Dacă se întâmplă a doua oară, insistaţi până la a treia oară. Schimbaţi suportul, metoda, dar nu întrebarea. Eventual, tonul. Lăsaţi-le cuvinte faine. Lăsaţi-le mesaje vocale. Eu am început să sun la 555 mai des decât la ai mei. Mă ajută şi mă face să zbor nebună prin minte. Propria minte.

Iată ce răspunsuri primesc de la câţiva oameni dragi (câţiva, găsiţi pe chat-ul de la Facebook acu' zece minute), la întrebarea ce faci:


  • buna!
uite..invat pentru examenul de maine
si mai trag cu ochiul pe fb
tu ce mai faci?

  • mănânc bomboane cu alune și ascult muzică indie

  • tu ce faci?

  • buna ) binisor tu, te plictisesti?



Comentarii