Casa creativă

Cum era aia cu seeds of love in my house? Păi, cam aşa e. Dacă plantezi de bunăvoie şi nesilit de nimeni, îţi
creşte dragostea vrând-nevrând, se duce până şi la vecini. Ideea e să nu deranjeze. O dragoste cuminte, aşezată şi decentă. Am vizitat multe case, ducându-mă în vizită sau din întâmplare. Ce nu-mi place mie este că mulţi nu se-ngrijesc de casa lor prea original. Asta, probabil pentru că nici ei nu sunt. Haideţi să vă povestesc despre cum îmi fac eu casa frumoasă, mai ales că e nouă.

Dau sfaturi deja, hmm, ce mare m-am făcut!

1. Fii creativ mereu, în fiecare colţişor. Desenază buburuze pe hârţii, fluturi sau curcubee. Astfel, casa ta devine colorată, numai bună pentru a visa.

2. Expune amintiri, lucruri de care eşti legat într-un fel. Asta îţi va face poftă să îţi creezi amintiri frumoase încontinuu.

3. Decorează cu lucruri neconvenţionale. Dacă ai, de exemplu, un scaun mai urât, ia o eşarfă mai mare, ceva vintage şi acoperă-l.

4. Creează-ţi spaţii pentru activităţi frumoase: pentru citit, pentru sîmbetele leneşe în care staţi la cafeaua caldă de dimineaţă, loc pentru lucruri pe care nu le foloseşti, loc pentru toate hainele tale trăsnite.

5. Fă-ţi un loc pentru şedinţă foto. Un perete colorat, pe care să pui un sticker sau să improvizezi unul, mereu este atractiv pentru amintiri pe obiectiv.

6. Chiar şi la chiuvetă fii creativ- adu-ţi accesorii fistichii, de genul unor perii de spălat mai deosebite, nişte bureţi cu forme.

7. Nu uita să ai flori mereu în vază.

P.S.: dacă găseşti o buburuză în casă, e semn de casă bună. N-o alunga, n-o omorî. Noi avem una.

Comentarii