Despre brand, numai de bine, monşer!


Mereu m-a intrigat şi m-a pus pe gînduri povestea unui brand. Ce se ascunde la subsolul unei
imagini impecabile, care vinde, care adună oameni în jur, oameni care dau bani, oameni care sunt influenţaţi de ceea ce construieşte o echipă de specialişti de marketing, comunicare şi PR. 

Nu prea mulţi se gândesc la asta atunci cînd merg la cumpărături, dar mulţi sunt influenţaţi, dacă nu, chiar majoritatea. 

Brandul care identifică, care te face să te identifici, brandul care îţi dă o impresie de imagine foarte bine stabilită, după o poveste. De obicei, în spate stă poveste. Cine nu ştie faza cu fericirea de la Coca-Cola?!

Dacă vreţi să vă iniţiaţi în asta şi mai sunteţi şi studenţi sau absolvenţi de Comunicare şi Relaţii Publice, Jurnalism sau/şi domenii adiacente acestora, nu aveţi decît să vă înscrieţi aici

Se întîmplă pe 18 şi 20 aprilie 2013, la Bucureşti- Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare, organizat de PRIME România şi susţinut de PRIME Iaşi prin proiectul “Iaşi la CNSC”.


Aici vezi mai multe detalii despre eveniment.

Comentarii