Jurnalist Independent și olimpicul Thed


Anul trecut, în aprilie, adoptam un olimpic. Pe post de blogger, am avut supriza de-a cunoaște un tînăr Prin Icar Tours, am ajuns la Centrul Cai de Vis, cu mai mulți bloggeri din Iași, cu mai mulți olimpici din Iași.
Cu Theodor Ivan, povestind

Inițiativa lăudabilă, iar eu am fost norocoasă. Prin tragere la sorți, l-am adoptat pe Theodor Ivan.

I-am făcut povestea, am aflat mai multe despre cum studiază, ce face în timpul liber și despre cum se descurcă cu banii pentru diferite necesități. Atrag mereu oameni frumoși, oameni care au ceva de spus, oameni cu care am ceva în comun. Mi-am dorit un olimpic special. De la primele impresii am simțit că va avea un drum cu reușite și mai mari.

Iată, acum a ajuns peste tot în media, cu realizările pe care le are și cu planurile de viitor. Avem cu ce ne lăuda și abia aștept să ajungă și mai faimos. Un exemplu de vedetă intelectuală, cum îmi place mie să spun.

_________________________________________________________________________________
Mi-am propus acum să fac o monitorizare a presei, să văd pe unde a fost promovat olimpicul Thed, adoptat de mine în 2012.

Povestea făcută de mine aici.

1. Pe newsiasi, articol onest, cu sursa citată de pe Jurnalist Independent.

2. TVR, articol despre o inițiativă la care a luat parte și Thed, fiind responsabil cu partea electrothenică a proiectului.

3. Ziarul de Iași a relatat despre faptul că Theodor Ivan a fost numit elevul anului. 

4. Evenimentul l-a făcut omul zilei pe 6 august 2013.

5. Digi 24 Iași a relatat despre succesul lui Thed de la Kyoto.

6. BZI a scris despre olimpic, luînd fotografia de pe blogul meu, fără nici măcar să menționeze sursa. Nimic de mirare.

7. Agenda de Iași a preluat de la BZI.

_______________________________________________________________________


P.S. :

Înțelegerea mea cu Thed a fost să mă mai anunțe din cînd în cînd despre cum se mai implică și unde, despre realizări și premii. E un tînăr modest și cu siguranță se ferește în a se lăuda. 

Îi scriu aici, în caz că citește, baftă cît cuprinde și un viitor frumos!







Comentarii