Cel mai frumos cadou de la Moș Nicolae

Pe Moș Nicolae nu îl aștept din copilărie. La mine acasă, dincolo de Prut, doar Moș Crăciun era mai cunoscut, în rest, cred că abia acum au început să îl mai bage în seamă și pe Moșu' Nicolae. Mă refer la cadouri, ghetuțe. Țin minte, prin 2005, cînd veneam pentru prima dată la Iași, toată lumea era înnebunita la începutul lui decembrie. Știam eu de ghetuțe, de cadouri, de nuielușă, dar nu eram obișnuită. Între timp, peste atîția ani, mi-a devenit una dintre cele mai așteptate sărbători. 

Cea mai frumoasă dimineață 
Mă trezisem somnoroasă și nu m-am dus la ghetuțe pentru că nu le lustruisem. Ce să
vezi?  Moșul venise, le lustruise și îmi lasase foarte multe dulciuri. Printre dulciuri, clementine și biscuiți cu ciocolată, era și preferata mea de mestecat- Hubba Bubba (la metru). 

De atunci, sărbătorile mele de iarnă au gust de Hubba Bubba, clementine și ciocolată amară. Mă întorceam în dormitor, unde am dat de cea mai pufoasă pijama. Eh, ce să mai spun? Să recunosc și faptul că eu de Moș Nicolae stau doar în pijamale? Asta dacă nu cumva trebuie să merg urgent undeva. Poate nu. :)
Așadar, de atunci, am tot primit în ghetuțe, ba dulciuri, ba cărți, ba căni, ba hăinuțe (că tot îs înnebunită după ele), ba oameni dragi (!), ba carnețele cu dichis, ba filme, ba muzici. Asta, chiar dacă urăsc să lustruiesc ghetuțele.

Voi credeți că am făcut un top al cadourilor de la Moș Nico'? Da, cum să nu. Imediat vă arăt în ce constă. Pînă atunci, vreau să știți că la Centrul Comercial Felicia se întîmplă ceva frumos de Moș Nicolae.

Moș Nicolae trece și în acest an pe la Felicia pentru a răsplăti ghetuțele lustruite!

Felicia îi invită pe 5 decembrie pe ieșeni să își lase ghetuțele la Centrul Cromatic, aflat în fața magazinului Takko. A doua zi, pe 6 decembrie, când se vor întorce după ele, acestea vor fi umplute cu daruri de la Moș Nicolae. Mai multe detalii puteți afla pe site- ul Felicia  sau direct la link-ul acesta.
Aflat deja la a cincea ediție, evenimentul se bucură de la an la an de mai mulți participanți.

Cel mai frumos cadou de la Moș Nicolae
Acum priviți cel mai frumos cadou al meu de la Moș Nicolae. E chiar cel care spune că nu mai știe care a fost cel mai frumos cadou primit de la Moș. Îl cheamă Andrei, iar moșul mi l-a lăsat de atunci să aibă grijă de ghetuțele și de sufletul meu:





Comentarii