Nu despre asta este studenția

Dragilor, studenția nu este despre a sta în casă și a toci, nici măcar despre a bifa cursurile. Studenția e despre a-ți găsi reperele pentru ceea ce vei deveni, e despre bucuria tinereții. Mereu am simțit că pot mai mult decât îmi imaginez, de aceea, din primii ani de facultate, am muncit, am făcut voluntariat, m-am implicat, am mers la lansări de fel de fel, concerte, am făcut interviuri, am cunoscut oameni, am umblat prin țară și în afara ei.

Studenția este despre descoperire. Să te descoperi pe tine, să descoperi puterea ta, să descoperi ceea ce-ți place.

Asociația Studenților Jurnaliști mi-a fost un reper extra-facultate, dar foarte oportun și de bun augur. Mi-am regăsit aici, printre colegii cu care am rămas prieteni peste ani, încrederea. Mi-am dat seama că sunt ceea ce fac și ceea ce pot, așa că am luat mereu inițiativă, chiar dacă păreau nebunii la început. Din micile nebunii se nasc proiectele mari.



Am și citit în studenție, dar nu destul, pentru că la Jurnalism ești mai mereu „pe teren”. Așa că, după o perioadă agitată, de la interviuri, evenimente și proiecte, mi-am luat un an de pauză și, ad-hoc, am hotărât că vreau să fac Filosofie și Management Cultural. Am făcut. Am citit pe înedelete autori care cu ani în urmă îmi erau doar sonori. M-am apropiat de fenomenologie, de viață și de feluri de a privi viața. Practic, anii de master mi-au fost parte din a doua studenție. Am cunoscut profesori interesanți, diferiți, care, prin felul lor de-a explica viața, m-au făcut să rămân apropiată de filosofie, psihanaliză. Am participat și aici la diverse evenimente cu specific, unde am cunoscut și mai mulți oameni a căror viață se desfășoară-ntre concepte și întrebări despre ființă și moarte.

Ideea este că așa cum te crești, așa te ai. Fie că faci o facultate, fie că nu, important este să-ți placă. Dacă citești acum aceste rânduri și faci o facultate doar pentru diplomă sau pentru a împlini dorința părinților, mai citește o dată textul și privește cerul. Fugi și fă ce vrei!


Comentarii

Trimiteți un comentariu