Români care mă inspiră

1. Românii mei frumoși au povești care se întâlnesc cu ale mele, oricât de îndepărtate ca timp ar părea. Am avut întâlniri prea frumoase cu români care inspiră, români care, dincolo de salariul minim sau de neajunsurile vieții de zi cu zi, iubesc România cu tot sufletul.

2. Proiectele și evenimentele dezvoltate alături de români frumoși m-au făcut să merg mai departe, să cred în visele mele, să mă dezvolt și să adun oameni cu idei mari în jur.

3. Am cunoscut români implicați, de la care am „furat” felul de a comunica, felul de a oferi lumii lumină.

4. Iubesc românii care au TIMP să vorbească despre frumos. Iubesc românii care au timp să promoveze frumosul. De aceea am rămas împreună.

5. Dincolo de mândrie și frumusețe, a fi ROMÂN înseamnă, pentru mine, să trec și printr-o birocrație nu prea frumoasă, dar care m-a călit. Și, orice-ar fi, România rămâne „acasă” și visul meu împlinit.


Galerie foto cu unii dintre românii frumoși, care mă inspiră:
































Comentarii